Sesiune Extraordinara demonstrativa:
Managementul Cunoasterii - vector profitabil pentru inovare
in cadrul companiilor si organizatiilor publice

Special Guest Speaker: Dr. Jean-Yves PRAX
Palatul Parlamentului - "Salonul Brancovenesc"
20 Mai 2011, 9:30h-11:30h
Propagarea Societatii Cunoasterii reprezinta fenomenul sociologic cel mai important al ultimelor decenii. Profundul sau impact asupra functionarii companiilor nu mai poate fi defel ignorat. Suntem pe cale de a descoperi cu totii un NOU SISTEM, in care informatia devine o resursa neaparat de gestionat si de acumulat.
Cine este Invitatul Special al EUROLINK si al partenerilor sai?
Unul dintre cei mai importanti guru europeni ai Knowledge Management-ului - orientare revolutionara pentru gestionarea si impartasirea cunoasterii in cadrul organizatiilor -, Dr. Jean Yves PRAX este coordonatorul Programului de Master specializat al ENA (Scoala Nationala de Administratie din Franta) si Presedinte-Director General al Grupului Polia Consulting (Paris), Special Guest Speaker si in cadrul Salonului International "Bazinul Marii Negre - Regiunea Dunarii: Noi oportunitati de finantare pentru schimbare sociala si economica" (Palatul Parlamentului, 19-21 mai 2011).
In aceeasi perioada, oaspetele intreprinde o misiune oficiala - schimb de experinta in scopul de a vizita si a avea intrevederi cu reprezentantii urmatoarelor institutii:
- Banca Mondiala - biroul in Romania
- Autoritatea de Audit de pe langa Curtea de Conturi a Romaniei
- Televiziunea Romana
- ANFP
- Universitatea Bucuresti
Companii si organizatii pentru care Dr PRAX a acordat consultanta:
Danone, L'Oreal, Gaz de France, Ubisoft, Renault - Division Automobile, Societe Generale, SANOFI-AVENTIS, Banque de France, Schindler etc
Programul Comisiei Europene URBACT, OCDE, Consiliul Europei
Conferinte internationale si misiuni de consultanta:
Japonia, Brazilia, Madagascar, Canada; Parlamentul European etc,
si in curand... si in Romania.
Tema Sesiunii:
"Knowledge Management - vector profitabil pentru inovare in cadrul companiilor si organizatiilor publice"
Locul si programul de desfasurare: Salonul Brancovenesc al Palatului Parlamentului, 20 mai 2011
9.00-9.30 Inregistrarea participantilor
9.30-11.00 Prezentarea
- Mize si definitii de lucru - Tipologii ale inovarii din perspectiva KM
- Care sunt barierele tipice inovarii in cadrul unei organizatii?
- Cum sa depasim decalajul: strategia "fast second" si Curba Cunoasterii
- Cunoasterea tacita - ca prima sursa a demersului inovarii organizationale
- Facilitatorii: cum poate KM sa adanceasca calea inovarii? Rolul retelelor sociale
- Introducere in "Wisdom Management" (Managementul Inteleptirii): modelul japonez
11.00-11.30 Sesiune de intrebari si raspunsuri
11.30-12.00 Sesiune de networking si autografe in Holul Central
Prezidiu si Invitati de Onoare:
- Sectia Economica a Ambasadei Frantei: Dl Consilier Jean-Marc PUPPI
- Presedintele Autoritatii de Audit (pentru programele finantate din fonduri UE) de pe langa Curtea de Conturi a Romaniei, Dl Ioan Aron POPA
- Presedintele Fundatiei Nationale a Tinerilor Manageri (FNTM), Dl Marius BOSTAN.
Intrucat invitatul special a acordat in trecut consultanta de management pentru societati multinationale, suntem incredintati ca veti considera participarea Dvs. drept o excelenta ocazie de a confrunta propriile Dvs. viziuni de guvernanta corporativa cu acelea ale unei personalitati care cunoaste activitatea acestor companii si doreste sa impartaseasca cel putin o parte din problemele manageriale cu care se confrunta liderii economici si decidentii.
Partenerii Media principali ai sesiunii extraordinare Knowledge Management oferita de Dr. Jean-Yves PRAX sunt:
- TVR (TVR1, TVR2 si TVR INFO)
- Radio Romania (Radio Romania Actualitati, Bucuresti fm si Agentia de Presa RADOR)
- Foreign Policy
- Forbes
- Adevarul
Aveti sansa sa va alaturati evenimentului devenind Partener/Sponsor al acestuia in baza unor modice contributii financiare.
Avand in vedere ca numarul locurilor inca libere este strict limitat la cifra de 70, o rezervare ferma pana cel tarziu in data de 9 mai 2011 este recomandata. Formalitatile pot fi indeplinite in baza completarii formularului de inscriere si achitarii unei contributii banesti in valoare de 85 Euro/persoana.
Pentru mai multe informatii, va rugam sa contactati Secretariatul Consortiului Organizatoric: tel./fax: 021.2304997; mobil: 0723.699857 sau e-mail: eurolink@b.astral.ro, info@houseofeurope.ro.