INCUBATORUL de PROIECTE si AFACERI EUROPENE pentru relansarea sectorului IMM |
|
Descrierea reuniunii |
Descrierea reuniunii Prin amabilul sprijin si in prezenta Presedintelui Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru IMM (AIPPIMM) din cadrul MIMMCMA, Dl Ioan Cristian HAIDUC, in contextul “Saptamanii Europene a IMM-urilor”, precum si in ajunul Zilei Schuman a Uniunii Europene si a Zilei Independentei de Stat a Romaniei, va informam ca - sub egida Platformei de Actiune si Interventie Rapida “EU-RO Clearing Funds”, coordonata de EUROLINK-House of Europe - va avea loc la Complexul Expozitional ROMEXPO, editia extraordinara a INCUBATORULUI de PROIECTE si AFACERI EUROPENE pentru RELANSAREA SECTORULUI IMM (vineri, 8 mai si sambata, 9 mai 2009).
Originalitatea evenimentului consta in combinatia intre prezentarile celor mai fierbinti oportunitati de finantare / prioritati practice pentru reprezentantii sectorului IMM si partenerii din sectorul public si privat ai acestora si formatul de salon regional cu standuri tematice dedicate: furnizarii de analize prealabile a oportunitatilor de finantare/investitii; oferirii de consiliere personalizata - formularea astrogramei personale a finantarii ideale pentru fiecare solicitant; distribuirii-cadou a kit-ului in format CD, intitulat: „Cei 7 pasi pentru finantari europene, solutii si investitii inovative de succes”.
Totodata, in cea de-a doua zi a lucrarilor, participantii au sansa de a beneficia de un modul preparatoriu de training in Managementul Cunoasterii, conform sistemului brevetat de International Knowledge Management Institute (Washington D.C, SUA) pentru sprijinirea unei mai bune organizari si impartasiri a cunoasterii la nivelul angajatilor si in cadrul organizatiilor care implementeaza proiecte europene/internationale. Special Guest Lecturer va fi Dl Octavian SERBAN, Certified Knowledge Manager, Presedintele Knomacons. Participantii primesc diploma de atestare a absolvirii modulului “Knowledge Management Fundamentals”. De asemenea, in cursul dupa-amiezei, rundele de consiliere personalizata se vor concentra pe identificarea partenerilor de proiecte si formarea parteneriatelor de afaceri, alegerea si verificarea competentelor consultantului ales si a personalului pentru echipa de implementare.
PARTENERI MEDIA:
Dupa sustinerea cu deosebit succes a doua prime editii ale Incubatorului de Proiecte si Afaceri Europene, precum si a Forumului Civic si de Afaceri cu caracter national (decembrie 2008), acest nou eveniment vizeaza o racordare mai directa precum si promovarea intereselor comune intre beneficiarii potentiali/actuali de finantare UE din sectorul privat si partenerii din sectorul public ai acestora, pe de o parte, autoritatile de gestiune, co- finantatorii din sectorul bancar si nebancar, furnizorii de asistenta tehnica si consultanta specializata, specialistii in asistenta juridica/achizitii publice/parteneriate public-private, formatorii internationali certificati pe plan mondial in domeniul Managementului Cunoasterii din cadrul International KM Institute - Romania si organizatiile societatii civile care realizeaza monitorizarea si evaluarea paralela a procesului de accesare/implementare pentru reducerea neregulilor, fraudelor si coruptiei in procesul de absorbtie, pe de alta parte.
Amintim, in acelasi sens, ca prin reuniunile de afaceri, rapoartele, buletinele informative, scolile de vara si lobby-ul deja realizate in ultimii trei ani sub egida Platormei EU-RO Clearing Funds, am reusit sa activam o presiune constructiva constanta asupra autoritatilor de resort, in special cu sprijinul Presedintiei rotative a Uniunii Europene, Presedintelui GRECO (Grupul de State contra Coruptiei al Consiliului Europei), DG-Concurenta si DG-Regio ale Comisiei Europene, Casei Regale a Romaniei, ACIS, BNR, Asociatia Oamenilor de Afaceri din Romania etc, in special pentru: imbunatatirea si simplificarea legislatiei; facilitarea subtil mediata a accesului la informare a solicitantilor de finantare; pregatirea la nivel national a unui numar de peste 2000 de experti si consultanti cu pregatire multi si inter-disciplinara; o implementare cat mai eficienta a programelor de finantare europene.
Standuri Tematice In cadrul evenimentului, incepand cu sectiunea a II-a a primei zile, pe baza optiunilor exprimate in fisa organizatiei pentru Bursa de Contacte Profitabile, organizatorii pun la dispozitia participantilor standuri tematice, specializate pentru fiecare categorie majora de nevoi si probleme intampinate de intreprinzatori, investitori sau solicitantii de finantare europeana, dupa cum urmeaza:
Standul pentru analiza prealabila a oportunitatilor de investitii-finantare Coordonatori: Dl Octavian SERBAN - Presedintele Knowledge Management Institute - sucursala Romania / Certified Knowledge Manager, International KM Institutute (Washington D.C.);
Standul pentru dezvoltarea turismului si dezvoltare rurala Coordonatori: Dl Jamil BENABDALLAH - Reprezentantul pentru Europa Centrala si de Est al Grupului DETENTE Consultants Paris, Senior Consultant - Dezvoltare turistica si Parteneriat Public - Privat Dl Sandu ZAMFIRESCU - Knowledge Management Specialist / Expert strategii comunicare - Phaeton Gala-PR & Lobby Consulting
Standul pentru contracte, parteneriate public-privat, achizitii publice Coordonatori: Av. Andrei UNGUREANU - Senior Partner, Societatea “Deleanu Vasile - Avocati”, membra a „Warwick Legal Network”- Londra Av. Ilie CIMPOIERU - Expert Achizitii Publice/PPP - Societatea “Deleanu Vasile - Avocati”, membra a „Warwick Legal Network”- Londra
Standul pentru dezvoltarea resurselor umane Coordonator: Dl Sever AVRAM - Coordonator General al Platformei EU-RO Clearing Funds / Presedinte Executiv - EUROLINK-House of Europe
Standul pentru tehnologia informatiei (IT&C) Coordonatori: Dl Dragos VISINESCU - Senior Partner, KVT Consulting Dl Ion VACIU - Director, revista "Comunicatii Mobile"
Standul pentru inovatie si cercetare stiintifica Coordonatori: Prof. Univ. Dr. Carmen COSTEA - Presedintele Asociatiei de Stiinte Alternative / Academia de Studii Economice Dr. Iolanda MIHALACHE - Presedintele PartNET (Partnership for Sustainable Development)
Standul pentru dosarul tehnic al proiectului (analiza cost-beneficiu, studiu de fezabilitate, bugetare) Coordonatori: Prof. Univ. Dr. Petre PRISECARU - Seful Departamentului de Afaceri Europene al Institutului de Economei Mondiala “Costin MURGESCU” al Academiei Romane Dl Bogdan SPIRIDON - Development Manager, METROUL SA - Consortiul Parteneriatului Strategic
Standul pentru strategii de marketing, comunicare, relatii publice si lobby Coordonator: Dna Raluca SIMAN - Director Marketing, ClubAfaceri.ro Dna Roxana ONEA - Director PR, revista "Comunicatii Mobile"
Standul pentru solutii optime de co-finantare Cu participarea institutiilor financiar-bancare. Cu sprijinul special al portalurilor GhiseulBancar.ro si Finantare.ro
|
Descrierea reuniunii |